Doktora gittim bebeğimde gerilik varmış 4 haftaya yakın bi gerilik ve artık bebek karnımda gelişmiyormuş doktor Pazartesi günü yatış istedi eğer o zamana kadar doğmazsa kendiliğinden suni sancı vericeklermiş 39. Haftalığım bu arada ne yapmalıyım evde sancılarımı mı beklim yoksa pazartesiye yatış mı yapim