Kendin için mi soruyorsun canım benim Şuan var ciddi derecede dedi kültür sonucu pazartesi çıkacak ona göre tedavi ilac kullanıcam dün gece acillik oldum resmen manorol diye tek kullanımlık bir doz verdi o şimdi rahatlattı bende zaten kronik gebelikte de zirve yaptı resmen doğuruyorum sandım öyle sancı ve agrı verdi ki