Bende özele gittim ve doktorm sitent takılması gerektiğini söyledi eğer takılırsada bebeğimin düşeblicgni söyledi imza atmam gerektiğini söyledi istediğim takdirde bir yakınım sayesnde araştırma hastanesnden ürolojiden sıra aldm ve beni takibe başladı ve sitentlik hiç bir durum yok dedi cok şükür bebeğimi kucgma aldm