Burcuer kubraselcuk merhaba benim 13.günüm geçti dün silik çizgi gördüm kan verdim 33 çıktı inşallah kimyasal çıkmaz benimde :(
Beeyyzzii Burcuer ben kaç tane yaptıysam hep silik çıktı canım bence düzenli takip et sonra hayal kırıklığı yaşama, inşallah yaşamazsın
_almirasmom Beeyyzzii bebek daha olusmamııstır kı dussun o nasıl doktor , kımyasal gebelık dırek bu olusamadan dususe gecmıs
Bellacaio Beeyyzzii tekrarlamaz , kimyasal gebeliği gebelik veya düşükten saymıyorlar bile. Merak etme. Hemen sağlıklı bir gebelik olur ardından
Bellacaio Beeyyzzii sıfırlanınca beta başlar. 2 gün diye şartlanma. Bende geçirdim gecikme ile bakmıştım benim 6. Günde kanamam oldu.
Beeyyzzii Bellacaio benim gecikme 11 gün oldu adet gününde mi oluyor ? Sıfırlanmayıp artış gösterirse ne olacak acaba?
cansinan bende kimyasal gebelık geçirdim btc 38 den 19 a düştü kanama oldum zaten dişürdüm ama kızlar 17 gün oldu ama halen kahverengi lekeler görüyorum halen normal mi bu