Nkrblt 22 haftalık gebeyim bugun öğleden itibaren göbeğimin tam altında bi ağrı elimi dahi süremiyorum brbek hareketi iyi aslında ama ağrı pek geçmedi normalmidir acaba idrar yolunda bakteri cıkmıştı bolca ondan kaynaklıda olabilirmi