busraon İkili test papp-a değerim 7,49 f-bhcg değerim 89,7 bu değerler normal mi değil mi yorumlayabilecek birileri var mı çok merak ediyorum doktoruma salı günü göstericem
Bsrolcy95 busraon çok sevindim :) benim de 8.02 görünüyor da. Tedirgin oldum . Pazartesi öğreneceğim bende de mom degeri değil
busraon Bsrolcy95 o zaman merak etmeyin normaldir çünkü benimki de düzeltilmemiş değer olduğu için yüksek çıktığını düşünmüştüm :)