MadameHappy34 Merhaba kızlar 5+2 haftadayız yemek yedikten sonra mide şişmesi mide agrısı çekiyorum.. midem bulanıyor ama kusma yok.🙁🙁 ne yesem böyle oluyor.. normal mi ?
Mucize3370 MadameHappy34 ilk zamanlarda olur bende öyleydim ne yesem midem bulaniyordu ve bende aşırı kusma oluyordu doktoruma söyledim ve bulantı ilacı verdi günde 3 kez kullaniyorum böylelikle rahatladim
Ozgex MadameHappy34 9 haftalığım hala aynıyım sanırsın mideme öküz oturmuş🤣 cok rahatsız ediyor benimde midem bulanıyor ama kusma yok
Mucize3370 MadameHappy34 doktorun nasıl tavsiye ettiyse öyle kullanmalısın o zaman canım ben çok kusuyordum bu yüzden kilo kaybı da yaşadım 15 gün içinde 10 kilo birden Verdim ve son bir hafta içindede 3 kilo verdim
Mucize3370 MadameHappy34 zorla da kusmaya kalkma ama mide bulantısı için doktor ne ilaç verdi ismi ne benim kullandığım prilam Dr 10 mg ben bu ilacı kullanıyorum ama bunda pek faydası olmuyor son zamanlarda
Ozgex MadameHappy34 bazen parmak atıp kusuyorum yoksa dayanamıyorum dediğin gibi daha rahatlıyorum suan da öyleyim sanki nefes alamıyorum