Ahuum heyzil06 son olarak ta polu olsun herkese. BENIM GEBELİĞİM FARKLI İLERLİYOR . Bir çok ilaç vs . İğnelerle. Hayatımda duymadığım yöntemlerle . Burada çoğu zaman post açıp ilaç yan etkileri yada benım gibi riskli gebelik yaşayıp gebeliği nasıl ilerlemiş insanlarla muhattap olmak istiyorum. İlk gebeliğim sıfır bilgiye sahibim. Bir çok kişş var benım gibi bilgi alışverişi çok güzel oluyor . Çok insana konularında yardımcı oluyorum. AMA KOCASINA AİLESİNE O ONU DEDİ BU BUNU DEDİ FLN SAÇMA GELİYOR BANA . BURADA BÖLE Bİ BAŞLIKTA OLSADA BURADA PAYLAŞMAK MANTIKSIZ. Nokta :) 😀
Emine003 Ahuum riskin ne canım eğer ki rahîm ağzı kısalığı ise iki tane bebiş doğurdum biri 39+0 biri 39+3 te 🥰
Ahuum Emine003 rahim azı yetmezliği, kan pıhtılaşması, plesentada kanama, serklaj ameliyatı, rahim azı kısalığı, dünyanın şeyi var :)
Ahuum Emine003 ya açılmam var 12. Haftadan beri . Kanma var. Durdurmak için ilaç iğne vs verdiler . Emboli yaptı vicut. Kestiler . Allaha emanet duruyor. Gercekten mi 39 hafta mükemmel. Doktorum erken doğum olursun dedi. Çok korkuyorum .
Emine003 Ahuum rahîm ağzı yetmezliği ve kısalığı aynı şey canım ama serklaj olmuşsun bide hiç korkma bende çok korkmuştum ama sen dua et ilaçlarını kullan yeter sormak istediğin bişey olursa cevaplarım 🥰ben serklaj bile olmamıştım ve benim ilk oğlumda 24 haftalikken açılmam vardı bide rahimde yaa o yüzden korkma canım kaç haftalıksin
prematureannesi_ Busenurrr97 ay senin sorunun hiç bitmiyor ki eş kaynana eş kaynana o yüzden seversin annelerin gün odasını
Elifderin34 prematureannesi_ neden insanları dertleri ile vuruyorsunuz ki sadece merak ettim? Yani olabilir anlatabilir sıkıntısını burada isteyen istedğini paylaşabilir ama yüzüne vurmak etik değil bence
suscarparimm prematureannesi_ Senin sorunlarınla ilgilenilmemiş şöyle baktım da 😂 forumda biraz aktif olanlara takıp tutunmaya çalışıyorsun seni yerler aşkoş hamsın dikkat et 😘
Aag06 prematureannesi_ bbbssss yavas gel istersen sanami soracak insanlar derdini tasasini pardonda sende baya takiptesin masallah zaten oyle olur herkesten cok bu tarz postlari siz okursunuz en cok sikayetcide aiz olursunuz😂 Allahim yalvariyorum lutfen her eli kolu olan yazi yazmasin,her agzi olan konusmasin goruyosun hali ortada bi kisitlama getir bazilarina yarabbim yoksa saga sola saldiriyorlar biz ugrasiyoruz sinama bizi lutfen
Ahuum Emine003 işte bnm de var açılma. SerklJı açtılar. PlesentAda kanama oldu. Progestan bile sadece fitil kullanıyorum. İğne bile yapmıyorum.
Emine003 Ahuum kız ikinci oğlum 39+3 te suniyle doğurdum bide erken dogurmicam diye yattım hep😂 Rabbim isterse herşey olur bu yüzden içini ferah tut doktorunda bu kadar kesin konuşmasın yani sana morel vermesi gerekiyo
Emine003 Ahuum burda tanıştığım bir arkadaşım vardı şimdi beraber bebislerimizi büyütüyoruz 🥰 oda hiç iğne kullanmadı sadece progestan fitil günde bi tane 37 haftalık doğum yaptı
Ahuum Emine003 eevet iğneyi vs kullanamıyorum. İnşlh benm evlatda bekler cnm cok sagol cok teşekkürler ♥️
Asasasas @Ahuum Yeni bir düzenleme geldi haberiniz var mı bilmiyorum ama açıklayayım. Anasayfada yukarıdaki sekmelerden görmek istedikleriniz veya istemedikleriniz barsa tek tek açıp, açtıktan sonra sağ üst köşede göreceğiniz yıldız ile kendi akışınızda görmek istediklerinizi ayarlayabilirsiniz.. böylece saçma gelen hiçbir şeye denk gelmez veya olabildiğince az denk gelip huzurlu huzurlu takılmış olursunuz..🌸
Hamaratpanda Uygulamanın smacı dışına çıkan bir durum olsaydı moderatörler izin vermezlerdi heralde bu sohbetlere. Ayrıca “annelerin gün odası “ bu konular iÇin var sen bakmazsın olur biter. İllaki herkesin dışarıda arkadaşı dostu var ama en yakınlarına anlatamadığını bazen seni hiç tanımayan bilmeyen yargılamayacak günü gelince yüzüne vurmayacak insanlarla paylaşmak daha cazip geliyor. Ozaman gebelikle ilgili de soru sormayalım doktor mu yok hiç olduğunuz şehirde.
Elifderin34 prematureannesi_ avukat değilim sadece üzülüyorum insanlarımız neden böyle yapıyor diye sizede bakıyorum herkese böyle ters negatif yorumlar yapıyorsunuz karakteriniz böyle demek ki :) ben bana derdini anlatan her insana üzülüp elimden geldiğini yapmaya çalışan bir insanım bir kere bile seninde kaynana görümce derdin bitmedi diye yüzüne vuramam yazık kalp kırmaya değmez
Aylin355 Ahuum Bugün benim gördüğüm 2. İsyan postu belki 3, 4 kez açılmıştır. Hanımefendi ağırlıklı olarak bu konular gündemdeyse çoğunluk bunu seviyor demektir konu bu kadar basit. Siz istediğiniz şekilde kullanın neden milletin kullanımına burnunuzu sokuyorsunuz yeter artık bu tipler ya valla sıktı