Bbhr0_ Kızlar doktoe bugğn bana idrar yolu enfeksiyonu için üromisin şase verdi daha kullanmadım aranızda kullanp faydasını gören varmk gerekmedikçe kullanmayın diyo ama bilemedim kasıklarımda agrı var . Bir zararı olur mu ki bebişe
ulkuhandhm Bbhr0_ zararı olsa vermezdi tam tersi kullanmayıp tedavi olmazsan bebeğe zararı var erken doğuma yol açıyor
fatmaa37demi5 Bbhr0_ bende daha geçen gün kullandım çok iyi geldi. Enfeksiyon ilaçtan daha zararlı hem mutlaka için
Dilyara Bbhr0_ bana bebek 7 haftalıkken yazdı. İdrarım kahverengiydi aldığım an herşey düzeldi. Doktor gerek gördüyse ilacı kullanın bence
Deletedmom_33 Bbhr0_ Sürekli kullandım. Zararı olsa vermez doktor. Hamileyken de kullanılabilen bircok ilaç var.