Mucizeveannesi Bu bende mi var normalmi 🙈alerjim çok arttı bu dönemde birazda sıkışıksam hapşırınca birkaç damla istemsiz kaçıyor bu durum sinirlerimi çok bozdu yaşayanlar varmı ki🙄
Muezzarabiaertyudf Mucizeveannesi ben 35 haftalığım hala oluyor canım bağırsak sıkışınca mesanede kaçak oluyor
DeryaAkyel Mucizeveannesi sadece çişim kaçsa keşke belim acıyor kaşıklarımdan damar kopuyor gibi oluyor çok acıyor ya çişim de kaçıyor tabi 😬
Es5ra Bende olmadı daha çok şükür de çevremde çok duyuyordum bebişin baskısıyla idrar kesesi hep dolu sanıp sürekli çişe gidiyoruz hamişken zaten.hapşurmanın etkisiyle de kaçıyor doğal olarak🤗bilimsel olarak neden oluyor bilmiyorm ama hamile kişilerden çok duyuyorum bunu
Gizemsongul Mucizeveannesi normal canim bebek buyudukce mesaneye baski cogaliyo bende yasiyorum aynisini
Melissargun Mucizeveannesi ben hapşırınca gülünce öksürünce kaçırıyorum Hatta uyurken 😂 eşim sidikli pakize diye lakap takti 😂😂 Birde böyle gülünce hapşırınca falan sancı saplaniyr yaa o sizdede oluyor mu böyle ölüyorum saniyorum
Aras Bebegimibeklerken__ yahu kızlar sizde ne çişçi çıktınız benim gibi 😂😂😂 ahahahaha bazen eşim beni çok güldürdüğünde direk elimi oraya atıp tutuyorum ne oldu diyor altına mı işedin 😂😂😂 32 haftalık olduk iki üç kere üç beş damla kaçırdığım olmuştur wc gidincede halbuki çok az bişey var doktor bebek baskı yaptığı için öyle oluyor Dedi 🙄😬
Bahar11mucize Mucizeveannesi ayyyh yanlız değilmişim 😂 bende oluyo sinirlerim bozuluyodu sürekli kıyafet değiştiriyorum bide eşimde gülmeye başladı bu duruma 😂
Kadze Mucizeveannesi hahaha bende de var korkma normal bircok kişi yasıyordur eminim ben öksürürken hapsururken eşim pür dikkat bakıyor tepkime kacırdım mı kacırmadm mı diye cok eğleniyor😂😂
Bahar11mucize Esraelisa 26+5 im canım ama 2 hafta öncesi daha çok yaşıyodum şaun okadar değil ama arada oluyo 😂 yani ne olcak böyle bilmem 😂