CEYDAASH ya o ağrıları ben de yaşadım hatta post açmıştım ama ertesi gün kontrolüm var diye o gün gitmedim zaten bebek hareketleri de normaldi..doktorum bana su gelirse, kan gelirse, sancılar dayanilmayacak gibi olursa ya da bebek hareketlerini hissetmezsen direk gel dedi. Siz de takip edin artarsa hastaneye gidin hemen benim azalmıştı aksine ertesi gün kontrolde hiçbir şeyim yoktu bir iki tane küçük sancı çıkmıştı.