Dilekbudak aynı durumu bende yaşadık 37 haftalik olması gereken bebeğim 35 haftalik göründü ultrason da doktorum takip altına aldı haftaya tekrar gel bakalım gelişimi ilerlemiş mi diye ,bende 1 hafta sonra tekrar gittim gelişimi hala 35. Haftada kalmis doktor hemen acil yatış verdi o gün içinde sezeryanla doğum yaptım , bebekte gelişim geriliği var diye ,bebeğim de 2600 doğdu küvezde de kalmadı gayet sağlıklı simdi 2 haftalik olduk bile🥰