minikoglummm Şeker yüklemesi her gebelikte yapılması gereken bir test zaten. Ama bazı insanlar gerçekten de kendi kafasında karar verip, uzman doktor edasıyla burada milletin kafasını bulandırıyor. Aşırı sinir oluyorum, lafımı da esirgemiyorum. Etkilenip yaptırmayan çok insan olur çünkü. Ben geç kaldım yaptırmaya, ve doktorum tokluk şekeri istedi ona baktı. Çünkü önemli birşey ve gerekli. Nasıl bu kadar tuhaf davranabiliyorlar anlamıyorum.