Eceeeeee Arkadaşlar inanamıyorum başardım hemde çok basit bir şekilde biraz yanmam dışında hiç bir sorunum yok lütfen bu sorunu yaşayanlar üzülmesin tedavi olup herkes başarabilir
Ozge Eceeeeee geçmiş olsun çok sevindim sizin adınıza. Zor bir süreçten geçmişsinizdir. Ben de 2 yıl önce yendim. Çok şükür şimdi bebişimizi seviyoruz. İnşallah sizin de bebek haberinizi de alırız🌸
Aydabu36 Eceeeeee gecmis olsun,yanmalarin sebebi muhtemelen kuruktandir once zevk almaya bakin yoksa gecmez ve aci olur 🤭
mhrmom Eceeeeee bence normal çünkü ara verilmiş, nasıl azaldığı konusunda da fikrim yok maalesef doktora görünüp sorabilirsin yine de😊 enfeksiyon da olabilir yani o yüzden.
Ozge Eceeeeee evet evet oldu. Hatta sperm alerjisi mi var diye düşündüm araştırdım vs. Ama birkaç ay sürmüştü benim sonra kendiliğinden geçti. Biraz alışma sürecinden kaynaklı oluyor.