Asnzanne Merhaba,gebeliğinin ilk aylarında bel ağrısı çeken varmı.bir de merak ediyorum,bel ağrısı yaşayan anneler bebeğinizin cinsiyeti nedir
mihrimahsultan oncwlikle gecmis olsun. ben 35. haftada bel agrisi cekmeye basladim suan 37. haftadayim o kadar zor ki yuruyemiyorum bile. magnezyum kullaniyorum ama bi faydasi olmadi. hamileligimin ilk zamanlarinda kendimi zorlamisim ondan olabilecegi soylendi. size tavsiyem asla düz bir sekilde yattiginiz yerden kalkmayin. surekli yandan basinizi kaldirarak kalkin. ben 7 aylikken hala duz bir sekilde kalkiyordum karnim cok sismedigi icin. agir kaldirmamaya özen gosterin. insan ilk baslarda kendine güveniyor ama sonra cikiyor acisi. oturup kalkmak cok önemli. insallah gecer çünkü karin büyüdükçe cok cok zorlasiyor. her zaman yavas hareket edin. insallah benim oldugum gbi olmazsiniz. wc ye zor gidiyorum 😢
Asnzanne mihrimahsultan sizede geçmiş oldun,sağlıkla kucağınıza alın inşallah.ilk aylar için bu ağrılar diye avutuyodum kendimi.teşekkür ederim yorum için
Asnzanne [bilinmeyen] [bilinmeyen] evet erkek diyenler var merakım ondan ☺️☺️.Bir kızım var ağrı nedir bilmedim hamileliğimde,ağrı olunca söylentilere kusak kesildim.teşekkürler.sağlıkla kucağınıza alın inşallah