cansualisa tugbamommm Aleykümselam 19+5 olucaz 12 den snra 2. Gebeliğim 4 yıl sonra şükürler olsun +3 ile devam❤️❤️
tugbamommm DilanK imgyukle.com diye bir site var canım oradan seçiyorum yükleyeceğim fotoğrafı sonra aşağıda 2 link çıkıyor sonu jpg olanı kopyalıyorum buraya yapıştırıyorum
Kleopatra- Sizden bir gün fazlayım gebelik olarak. Ve 19 kilo aldım bende :) Maşallah çok iyisiniz. Kaç kiloyla hamile kaldınız ? Korse falan bakıyor musunuz yada. Bu kiloların gitmesi gerek.😂
tugbamommm Kleopatra- öncelikle teşekkür ederim canım 🫶🏻 57 ile hamile kaldım hiç kontrol etmedim kendimi inşallah verebiliriz kiloları 🤦🏻♀️😂 bu arada korse aldım ama inşallah kullanabilirim 😂😝
Kleopatra- tugbamommm Bende 59la kaldım. Ve bende kontrol etmedim yedim durdum 😂 Korse olarak ne aldınız hangi marka.
tugbamommm Kleopatra- böyle aldım canım ben. Kilo gider bi şekilde belki ama bacaklarımdaki selülitleri çok merak ediyorum gidecek mi kalacak mı 😝
Kleopatra- tugbamommm Bende bu şekil alacağım. Ama markası nedefit tıpatıp aynısı. Selülitler nasıl oluyor acaba? Benim bacaklarımda birşey yok şükür. Ama onun tedavisi çok var krem olarak da, güzellik merkezi olarak da.
tugbamommm Kleopatra- valla inanın bende selülitim ne olduğunu bilmezdim ama şimdi bacaklarıma bakasım gelmiyor dizimi kırdığımda yan ve arka bacağım sıkışıyorya böyle çukur çukur iğrenç bir görüntü oluyor şimdi bir arkadaşım at kılı fırçası önerdi onu sipariş ettim inşallah işe yarar