16+6 gebeyim geçen hafta cuma günü doktorum banada suyunda azalma olduğunu söyledi böbrekleri az idrar üretiyor olabilir dedi cogalmazsa sıvı alacağını dahi söyledi hatta ben ilk gebeligimi yaşadığım için çok fazla endiselendim korktum belki şaka gibi gelecek ama günlük 10 litre su içtim havuç suyunu denedim çok fazla tüketmedim açıkçası ailemde ablam ve annem şeker hastasi olduğu icin dünde kontrolüm vardı bebeğin hareketinin daha fazla olduğunu söyledi havuç suyu filan internette bilgi kirliliği dedi hatta içme dedi banada rabbim yardımcınız olsun bol su tüketin bir sıkıntı çıkmaz insAllah