bebissannesi Kızlar göbeğimin tam altı vajinanın üstü bir ağrım var 5 aylık hamileyim otururken kalkarken çok ağrıyor bilgili anneler niye acaba bu ağrı daha yeni doktora gittim bişey olsaydı derdi heralde bilen yaşayan yazabilirmi lütfen