Canım yalnış anlamazsan bence hiç kendini bu konuda sıkma bende Ocak ayında düşük yaptım 1 adet geçirdikten sonra Mart ayında korunmayı bıraktım 3 ay sonra Haziran’da hamile oldugumu ögrendim ama ovülasyon testi yumurtlama günleri hiç böyle şeylerin üzerine düşmedim, sadece eşimle 1 yada 2 gün arayla ilişkiye girdik.. Yani kafanı rahat tutmanda çok önemli inşallah en kısa zamanda mutlu haberi alırsın 🙏🏻