Bn 1.hamileligimde de yedim suan 2.hamilemigim 2 kere yedim 2 şer sıkım olarak Çünki ney yasak ise insan ister istemez nefsi istyor hele daha önce d3 yediğin birşey ise illa komagene olmak zorunda değil ama bnce çook canınız istyorsa güvendiğiniz bir çiğ köfteciden bile olsa yiyebilirsiniz sonuç da kg kg yemiyoruz :) bn oses den yiyorum yedim zaman