tugbadipi normal düz rahat terlikle gidicem 10 gün kaldı doguma bundan önceki doğumda taşlı güzel terlik almıştım yanıma inanın normalde rahat giyebilecegm bir terlik aslında ama nedense ameliyattan sonra ayağımı cok rahatsız etti sanki topuğuma iğne batırıyor gibi bişey oldu nefret ettim o terlikten lohusa terliği aldım ama hastaneye goturmuycem evde giyerim size tavsiyem düz rahat hatta bir numara büyük terlik alin yaniniza