Nlfr123 pembefiyonk sakına poyraz koyma bacım yasıyoruz bacım bana koyma dedıler koydum cok yaramaz yagız koy daha ıyı
Dlkzz pembefiyonk canım poyraz bana daha iyi gibi geldi yanlış anlama ama yağız hep bana sanki ağız dermiş gibi anımsatıyor😂tabi sizin fikriniz
pembefiyonk Dlkzz 🤦🏼♀️😄😄 bilmiyorum iki ismi de çok beğeniyorum Yağız daha oturaklı ve naif geliyor hatta, Poyraz ileriki yaşta çok hoppa kalacak gibi 😃 kafamda ne yaşıyorsam 🙊
sunandfun7 pembefiyonk Amcamın oğlu var ismi Poyraz. hayatımda tanıdıgım en uyuz çocuk anlatılmaz yaşanır o derece 🤣 o yüzden oyumu Yağızdan yana kullanıyorum
pembefiyonk sunandfun7 hahah 😃 Sizler nasıl karar verdiniz yaa ben bi isim seçsem aklım diğerlerinde kalıyor 🤦🏼♀️😄 34 hafta olduk isimli olan hiçbir şeyi yok şuan oğlumun kapı süsü hastane çıkışı bunlar benim karar vermemi bekliyor 😄