ovaninannesi İshal ve sürekli tuvalete gitmek istiyorum hafif sancım var 36+4 deyim doğum mu başlıyor
[silindi] ovaninannesi ishal doğum belirtisi son haftalarda zaten sancında varmış duşunu falan al hastaneye git derim
sudeyl16 ovaninannesi isal haftalardır var bende de tek başına bi şey ifade etmez sancılarınız da yalancı olabilir sürekli mi düzenliyse dinlendiğinizde geçmiyorsa doğum sancısıdır
eylulmomm @ovaninannesi o haftalarda bende ishal olmuştum agrimda vardı ama sancı cikmiyodu iğne yapmışlardı canım vücut kendini doğuma hazırlıyomus şuan 38+4 hala gelmedi
[silindi] ovaninannesi tuvalete gitme hissi ztn sancı diye biliyorum ishal de belirti yine siz bilirsiniz ama sıkıntı varsa en azından erkenden müdahale edilmiş olur 😊
eylulmomm @ovaninannesi durulmayack bir sancın varsa git canım bana iğne yapmışlardı bide patates başka ye muz ye dedi bunlar iyi geldi geçirdi yinede sen bilirisn gidiyosun git ben şey yapmim yani
Deemetibostnci Yüz kere İshal oldum yüz kere düzeldim ara arq sancım da oldu ama ne nts de ne muane de açılma sancı çıkmadı boşuna teleşe etme her belirti dogum oluyor değil bekle
Deemetibostnci ovaninannesi bende suni aldım çıktım duymadı sancıyı beklemeye karar verdim 40+4olduk bişi olmaz korkma