Filizsmh [bilinmeyen] merhaba ben 6yıl önce oğlumu orda Doğum yaptım ama suan ikinciye hamileyim çok yoğun olduğu için oraya gitmiyorum.
Poncikknsz [bilinmeyen] doğum yapmadım ama kontrole oraya gidiyodum saide hanıma şimdi doktoru ve hastaneyi değiştirdim başarı hastanesi Selime hanıma gidiyorum hem hastane çok güzel hemde doktorum