Ciciannecik Arkadaşlar bugün doktorda kese göründü ama henüz çok küçüktü 1 cm bile değil dedi doktor. Kan verdim sonuç böyle çıkmış . Normalmi acaba gerçekten gebelik mi?
1Happybaby1 Ciciannecik Benim de 2400 küsurlarda kese gözüktü karşılaştıracak olursak normal gibi geldi bana şimdiden hayırlısı olsun 🌸
Gulergorr Ciciannecik valla benim beta 2700 olmasına rağmen kese görünmemişti seninki daha dğşük olmasına rağmen görünmüş sevin bence. Tabi son adet tarihinizde önemli benim 10 gün geçmişti 2700 çıkmıştı.
Ciciannecik 1Happybaby1 Yani bu değer gebelik pozitif denecek bi değer mi ? 0-5 arası gebelik olmuyor diye biliyordum tablo şeklinde bakıldığında 2.06 diye görünüyor
Ciciannecik Gulergorr Yani bu değer gebelik pozitif denecek bi değer mi ? 0-5 arası gebelik olmuyor diye biliyordum tablo şeklinde bakıldığında 2.06 diye görünüyor
1Happybaby1 Ciciannecik Kuzucum bunu yazınca on kere tabloya baktım ben mi yanlış görüyorum diye ama 2061 yazıyor doğru görüyorum sanırım 😂
Gulergorr Ciciannecik hayır hanfendi yanlış görmüşsünüz değeriniz 2000 civarı 😂hayırlı olsun şimdiden
Gulergorr 1Happybaby1 yemin ederim bende öyleydim hayır diyorum bende mi sorun var matematik bilgime yazıklar okucaktım 😂😂