Arkadaşlar 9 eylülde doğumum var. Ağır migren hastasıyım spinal sonrası baş ağrısı olduğunu çevremde gördüm doktor da seni riske atmayalım genel anestezi daha uygun olur dedi. Bebeğimin ilk anına şahit olmak ve sonra kolayca toparlanmak için spinal istiyorum fakat baş ağrısını düşününce cesaret edemiyorum. Olanlar yan etkilerini anlatabilir mi?