kocaailesi Merhaba, Hatay Dörtyol’da yeni devlet hastanesinde doğum yapan var mı? Varsa nasıl olduğunu benimle paylaşabilir mi? Özel hastane mi devlet hastanesinde doğum yapmak mı hala karar veremedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🌼 37+4 günlük gebeyim ☺️
fat1ma_ kocaailesi merhaba ben dörtyol devlet hastanesi hakkında bi bilgim yok ama sana hatay devlet hastanesini tavsiye edebilirim doktorları gayet iyi
fat1ma_ kocaailesi bende kırıkhan devlete gidiyordum hiç memnun değildim sonra hatay devlete gitmeye başladım ahmet bey var sağolsun çok iyi bi doktor çok memnunum
Fatma0090 kocaailesi yahya bey var tek sanrm ben bi kere kontrole gittim yahya bakırcıya memnun kalmadım ve norml de olsa sezeryanda olsa özel daha iyi ben özele gidiyordum ama erken doğum yaptım araştırmada oldu sezeryan ım devlet zatn arastırmada agrıdan inledim de bir agrı kesici yapmadılar o yuzden imkanın varsa özele git bacım ben eşime ölsem de beni dörtyolun dveletine götürme diyorum allah oraya düşürmesin. Ben osmaniye ibnisinaya gidiyorum 265 muayne sezeyan ücreti 3.500 dü en son sorduğumda bi ay önce zam geldimi bilmem orda da özcan ve mustafa beyi önerebilirim sana
kocaailesi fat1ma_ Dörtyol’da ki doktorumdan çok memnunum ama devlet hastanesinde doğum eğer normal olacaksa doktor gelip bakmıyormuş doğum sürecini hep ebeler takip ediyormuş, ilk doğumum olduğu için özel hastane mi devlet hastanesi mi daha iyi olur kafam çok karışık ya
kocaailesi Fatma0090 İskenderun’da Palmiye Hastanesi’ne gidiyorum muayene 290₺ doğum da 5.900₺ eğer epidural anestezi olursa 6.900₺ eşim her türlü karşılarım diyor ama ben emin olamıyorum İlk doğum olduğu için de devlet hastanesine cesaret edemiyorum 😐
fat1ma_ kocaailesi evet canım ebeler gelip sık sık bakıyormuş açılman varmı diye doktor ilgilenmiyormus normal doğumda. Egerki maddi durumun iyi değilse ben sana antakya devlet yani araştırma olarak geçiyor oradaki doktorlar daha iyi sana orayı tavsiye edebilirim.
Yasemin585858 Dortyolu bende tavsiye etmiyorum ilk muayenede hamilelikten emin olmak için oraya gittim hiç memnun kalmadim. Oyuzden İskenderun palmiye hastanesine gidiyorum Ertan aydına çokta memnunum