Önceki idrar tahlilime göre enfeksiyonum hiç yok ama acayip derecede koku var. Yani şöyle önceki idrar tahlilimde enfeksiyonum vardı akıntıda koku hiç yoktu bu idrar tahlilimde enfeksiyon hiç yok akıntıda koku çok fazla. Doktoruma daha sonuçları göstermedim ancak hiç başına böyle bir şey gelen oldu mu merak içerisindeyim.