nilo81 Kızlar 14 haftalık olduk bulantı kusma gitti reflü başladı ağzıma acı su geliyor yanıyor var mı bi çare
BernaDolan nilo81 Merhabalar 🙋♀️ 33 haftalığım hala çekiyorum miğde yanmasını malesef ki 🤦♀️ Gaviscon kullanıyorum 4. Ayımdan beri bir de soğuk sade soda içiyorum ben biraz olsun rahatlatıyor 🙏🙏geçmiş olsun
Ozgece2007 nilo81 Dr. bana bunun için pulcet verdi bütün yanma bulantı herşeyim geçti. Dr una sormalısın gerçekten işe yaradı.
Dilara55 nilo81 Gaviscon ya da Rennie duo şurup bazılarında süt ya da soda da etki ediyor ama ilerleyen zamanlarında etki etmezse doktoruna söyle ilaç versin sana Şirin’i içiyorsun rahatlıyorsun 😊 Tabi bu sırada yemene içmene de dikkat etmelisin