Amniyosentez düşük riski olduğu için hiç düşünmedim onu , doktorum peritanalog değil o yüzden adana balcalı hastanesinde bi peritanaloga devam edeceğim,çünkü mesela üçlü dörtlü test hakkında hiç bilgi vermedi bana ikili test sonucumla öZel muayenesi olan bi peritanaloga gittm adana da olanlar bilir belki hakan kalaycı bu doktor ben bu kağıtta Birşey göremiyorum dedi yani stres yapılacak bi sonuç değil dedi fetal dna testini de paran varsa yaptır yoksa gerek yok dedi mesela detaylı ultrasona bu doktora gideceğim. Aynı zamanda sonucu başka şehirdeki doktorlara da gösterdik kimse ya bu çok riskli birşey yapmanız lazım demedi..aklım darmaduman o kadar stresliym ki hamile olduğumu hissetmiyorum ki bu benm ikinci çocuğum 2,5 yaşında bi kızım var..