Bende yanılmıştım martta kimsal gebelik yaşadım mayısta 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim bu 10tl olan testlerden aldım adetimedee 4gün vardı ondada böyle çıktı sonra kan verdim 400 çıktı şuan 19’3hamişim Allahım isteyen herkese nasip etsin işallah