Kızlar 13. haftamdayım yaklaşık on gündür kuyruk sokumu ağrısı cekiyorum genel cerrahiye gittim, şişlik vardı bugun neredeyse limon buyuklugune ulaştı gunlerdır uyku uyuyamıyordum. sadece sağıma yatabiliyorum yürüyemiyordum bile. gittik bugün orayı sogutup bi iğne vurup kesip apseyi boşalttılar ama ben kendimi cok kastım ve cok bağırdım. cok zor ve cok acılı gecti cocuguma bişey olmasından korkuyorum icim bi türlü rahatlamıyor cok sıktım kendimi bişey olmuşmudur? kesik attılar oraya ve o acıya dayanamadım yoksa tutardım kendimi ama elimde değildi