vaveylaaa19 Bebek küveti kullanan veya almayı düşünen arkadaşlar gerçekten lazım oluyor mu olmazsa olmaz bir ihtiyaç mı ona göre almayı düşünüyorum. Fiyatları da baya pahalanmis
MinikMucize63 vaveylaaa19 bir yanım al diyor diğer yanım mis gibi leğen varken küvet neden alasın diyo diğer yanım da dolapta 30 40 TL ye var ne olur ne olmaz alabilirsin diyo bence bende bilmiyorum 😁😁😁
aslansmommm vaveylaaa19 ben aldım kullanmadım henüz ama küçücük bebeği nasıl nerde yıkarım başka türlü bilmiyorum bana göre gerekli bişey
_merii4 vaveylaaa19 yaa şöyle ben bebeğimi ilk olarak küvette yıkadım ama daha sonra banyo yaptığınız zaman yere havlu serip siz yıkandıktan sonra bebegi yikayabilirsiniz küveti kullanıp kullanmamak daha çok sizin kararınız ben kuvetle de yıkıyorum ten tene temas yaparak da yıkıyorum
annelinkoo vaveylaaa19 ben aldım filesini de ayrı aldım uzun süre o şekilde kullandım. Şimdi ikinci bebeğimde kullanıcam. Eskiler leğende yıkarmış:) ama yenidoğanı öyle yıkayabilmek maharet ister :) ben uygun almıstım aldıgım zamanlarda pahalıydı setini 55 ₺ ye almıştım filesine de 25₺ gibi bir şey bakayım hala uygunsa atayım buraya linkini
MinikMucize63 vaveylaaa19 ya bence evde leğen var yerim de yok almam ama annem illa al evde dursun diyo e ben sonra onu nereye koyacam
Cherry95 MinikMucize63 katlanılabilirler var. Benim evimde küçük katlanır tercih edeceğim. Tabi ateş pahası da olmuş..
MinikMucize63 vaveylaaa19 aaa bak şeyde var en ucuz bebek markette bi sünger var leğene koyabiliriz o mantıklı geldi dur link eklemeye çalışacağım
Gulergulmez vaveylaaa19 iki çocuğumda da kullandım, ilk zamanlar fileyle, biraz büyüyüp oturmaya başlayınca filesiz.3.bebeğim için de aldım katlananlardan. İkinci el mantıklı, ben de ordan aldım.
Ozge vaveylaaa19 ben file ile kullandığım için benim için rahat oldu. Amaan aldığımız çoğu şey 3-5ay sonra gereksiz oluyor zaten diyerek aldım 😅
Melike vaveylaaa19 Oturana kadar küvette yıkadım boncuklu file üstünde daha sonra yere yapışan banyo ve mama oturağında yıkamaya başladım hala da onda yıkıyorum. 11 aylığız aşırı rahat ve pratik
Seyma-09 Melike bu dediğiniz yere yapışan koltuk yapışma yerleri öpücük gibi bişey mi yoksa daha sağlam bi şey mi önerir misiniz almayı düşünüyorum da
baby3_ vaveylaaa19 ya ben aldım ama kullanmadım. Mutfak Lavabom büyüktü 😀 her daim de temiz. Bu küvete takılan köpük fileler varya onu koyardım orda yıkardım kış bebekleriydi yani hemencek yıkayıp havluya sarardım. Eğil kalk hazırla zor oluyor bence
Fatma0090 vaveylaaa19 yanında uardım edecek birileri varsa yıkarken alma yoksa al tekken yıkamaya iyi oluyor bn aldım daha nasip olmadı ben190 a almıştım katlanır küvet seti simdi baya bi pahalı bn alalı bi sene oldu
Melike Seyma-09 Bundan vakumuda çok iyi ben çok memnunum. Tatile falan hep yanımda götürdüm çok işimi kolaylaştırdı, balkonda masanın üstüne sabitleyip bebeğime yemek falan yediriyorum dışarıyı da seyretmiş oluyor oda çok seviyor 🥲
anne96 vaveylaaa19 Ben bir milyoncudan 70 tl’ye aldım ebebektekiler 150 TL ve aynısı yani hiçbir farkı yok o tarz yerlere bakabilirsin seni plastik ürünler satan yerler oluyor ya oralarda uygun var