Selam kızlar,
36+1de doktor kontrolüm vardı ve doktorum bacak boyu,kafa çapı ve bel çevresini 35 haftalık ölçtü 2600 dedi kilosu için de.Takip edelim bebeği dedi ben dayanamadım bugün yani 36+5te farklı doktora gittim kendi doktorum izne çıktığı için bugün de aynı sonuçlar çıktı ve doktor gelişim geriliği başlamış dedi çok üzüldüm,üzülmek bebeğime iyi gelmiyor ama elimde de değil.Nst sonucu iyi çıktı,suyumuz da gayet iyi kalp atışları da ama bebeğimin gelişimi durdu.benimle aynı durumu yaşayan var mı? Ne yaptınız,nasıl yol izlediniz?🥺