İkinci bebeğin heyecanına kapılıp test yaptırdım beta baktırdım 2 kez negatif sonuç aldım birini adete 12 gün kala birinide 10 gün kala yaptırdım ama maalesef 🤷♀️
Demek ki erken davranmamak gerekiyormuş
İlk kızımı adete 9 gün kala öğrenmiştim bu ay ilk korunmasız denememiz heyecanla bi ihtimal diyerek teste giriştim bu ilk kızım gibi olmadı
Deneyip gecikmeyi bekliycem artık
Ama aşırı belirti yaşıyorum
Kızımda ki gibi kasıklarımda ağrı var bakalım tuttu mu tutmadı mı 😅
Çok heyecanlıyım 😍