Merhaba kızlar bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz
15 temmuz son adetim düzensiz oluyorum son adet tarihine göre 7 haftalık olmam gerekiyor bugün 4 gün önce ilk öğrendiğimde beta hcg 12.2 idi 2 gün sonra tekrar kan verdim 45 cıktı tekrar vermene gerek yok dediler gebeliğin çok yeni adet tarihinle uyumlu değil geç döllenme 2 hafta sonra kadın doğuma gitmemi söylediler kaç haftalık oluyor bilen varmi en erken kaç haftada beta değeri çıkıyor