Deleted_12 segah06 16+6 haftadayim iştahım güzel ilk üç ay çok yiyemesemde şimdi herşey yiyorum şükür kilo dahi aldım 😄 oğlusum olcak inşallah 💙
Aylin355 segah06 Bebiş 1 hafta ileride gidiyor 16yız şuan, 14te erkek demişlerdi şimdi 16da kız dediler arada kaldım bende :/
-Papatya- segah06 16 haftalık olduk 🥰 iştahım yok özellikle de sabahları. Kasık ağrılarım oluyor. Çok şükür kabızlık yok. Hareketlerini ne zaman hissederim diye bekliyorum 🤔
Deletedmom_51 segah06 16+0 hiç kilo almamışım :) cinsiyet erkek dedi doktorum :) ara ara mide bulantıları oluyor ama beni etkilemiyor çok
Fatosozy 17+3 Cinsiyetimiz belli ama öğrenmiyoruz 😁 fetal dna yaptirdik bu sebeple aslinda 13.haftada belli oldu ama biz hala öğrenmedik
segah06 Fatosozy canım ben de dün fetal dna testi yaptırdım. sonuc cikmasini bekliyorum. İstahsizlik var bende ya
Esssssss segah06 18+4. Haftada erkek olduğun öğrendik hala da aynı değişmedi. İştahım başlar göre azaldı bulantim yok ama yemem normale döndü anlayamadım neden
Oznr01 segah06 biz 16.haftauiz iştah güzel az ve sık yemeye çalışıyorum tabi kilo aldım ama olsun yeterki sağlıkli olsun. Cinsiyet erkek dedi ama kesin değil iki hafta sonra ogrnecegiz bakalım ☺️