Asyao Arkadaşlar 28 gün önce sezeryen oldum karnımın şişkinliği fln gitti dikişlerim de iyileşti sayılır artık, göbeğim kalmış biraz korse taksam gider mi acaba çok mu geç kaldım yoksa bir de korse önerisi istiyorum
Kocagoz88 Asyao hayır cnm geç kalmamışsın başla takmaya hatta yerinde olsam tayt şeklinde de alırım ki kışın da düzenli kullanırsınız
Umutunannesi92 Asyao 18 gün öncede ben yaptım aynı konumdayiz dün owli korse sipariş ettim bugün geldi yarın baslicam denemekten ne çıkar dedim 🤦🏼♀️
Kleopatra- Asyao Geç kalmamışsınız. Korseyle birlikte karın sıkılaştırıcı egzersizler yapın birkaç dakikalık iyice düzelir. 🌸
Ozge Onlyyou özel bişey almadım ben daha önce pentiden abiye falan giyerken göbeğimi gizlemek için bir şortlu korse almıştım onu giyiyorum.
Onlyyou Ozge tamam çokmteşekkir ederim bende de var kilotla bende para vermeyeyim o zaman etki ediyorsanonyeterli okur inşaalşah