Tif sorunuz bana mı anlayamadım ama benimkini cevaplayayim evet devlet hastanesine gidiyorum, geçen hafta değil ondan önceki hafta karnımdan yapılan ultrason da kese ve yolk kesesi görülmüştü haftaya gel bebeği görelim dedi gittiğimde karnımdan yapılan ultrasonda bebek görülmedi alttan muayene ya da radyolojiye görünmen gerek dedi bende alttan muayene kabul ettim o zaman görüldü bebeğim