Bkrts_irem6513 evlenmeden önce adet öncesi şikayetlerim için 2 sene düzensiz kullandım. Beraberinde iki sene hacamat da yaptırdım. Evlenince 2.ayimda hamile kaldım. İkisinin birlikte etkisi olduğunu düşünüyorum. Ben de pcosluyum. Kızım doğduktan sonra 6 aylıkken ikinci için denemeye başladık hem uzun süre hacamat yaptıramadım hem de macun kullanamadim dolayısıyla her şey sıfırlandı benim için. Tekrar macun kullandım düzensiz yine, hacamat bir kaç sefer yaptırdım. 1 sene sonunda dış gebelik geçirdim. Muhtemelen sezaryen yerime yerleşti bebek. Tekrar 6 ay sonra denedim bişey kullanmadım ama hacamat yaptırdım. Bu sefer kimyasal oldu, arkasına sağlıklı gebelik oldu. Macunun etkisi var illa ki ama uzun süreli kullanım ile düzenleme gerekiyor sabır istiyor. Belki kullanmasaydım ya da hacamat yaptırmasaydım tedavi süreçleri geçirecektim. Vesile onlardan ne gelirse Rabbimden.