Anneyimmm34 hlya4 evet bende rahimin orda aşağıda ayaktayken yada otururken tekme atar gibi pıt pıt atıyo orda
QUEEN088 hlya4 Bendede oyle ve hareket etdiğinde gıcırtı sesler geliyor😕Aklım hiç almıyor orda napıyorki.
umutubekleyis hlya4 benim de 21.hafta ben de taa aşağılarda hissediyorum hareketleri . Yarın doktoruma soracağım. İnsan bi tedirgin oluyor😌
umutubekleyis hlya4 doktor çok normal olduğunu söyledi o kadar aşağıda hissetmeyi. Telaşlanacak bir durum yokmuş içimiz rahat olsun 🤭