Bilgeaknn Merhaba kızlar 30 Ağustosta ölçtüğüm beta hcg reglime 6 gün varken 11 çıktı Peşine erken gebelik testi yaptım silik çıktı. Şimdi reglime 2 gün var idrar testlerim negatif çıkıyor sizce normal mi ? Bu şekilde bi durumla karşılaşan oldu mu
Nurrr35 Merhaba bi ay öncesinde benzer durum yaşamıştım kimyasal gebelik olmuştu size tavsiyem lütfen adet gecikmeniz olmadan test yapmayın çünkü sonrası üzücü oluyor yinede btanıza baktırın içiniz rahat etsin
Bilgeaknn Nurrr35 evet haklısınız . Bu durumu bir kez daha yaşamama rağmen aynı hayatı yaptım ve şuan ben de eşim de çok üzgünüz . Regl tarihimi bekleyeceğim bir umut 🙄