Kızlar merhaba,
Dün 26 hafta olduk ama bir kaç gündür ilk zamanlardaki gibi mide bulantısı yaşıyorum ve aşırı iştahsızlık var. Karnım acıkıyor ama yemek yemek istemiyorum. Yediğim zaman da çıkartıyorum. Bebek beslenemez diye korkuyorum. Böyle olanlar var mı? Ya da bilgisi olan birileri. Aslında prilam kullanıyorum ama işe yaramıyor nedense.