Olan oldu, 10. Haftada çift yumurta ikizlerimden birinin kalbinin durduğunu öğrendim 3 gün önce. Yorumları güzel oldukça başarılı bir doktorun kontrolündeydim. 7. Haftamda keselerden birinde küçük bir kanama olduğunu fakat sorun teşkil etmeyeceğini, düzelmesi için progestan kullanacağımı söyledi. 3 hafta sonra da gel dedi. O süre bana cok uzun geldi. Ama dert edilecek birsey olmadığını, küçük birsey olduğunu söylediği icin de bekledim. 10. Haftamda o izinliydi ve ben mecbur aynı hastanede başka doktora randevu aldım. İçimi sürekli birseyler kemiriyordu. Bu doktor bana bebeklerden birinin kalbinin durduğunu söyledi. Ve bana “senin zaten riskli gebelik bölümünde takip altında olman lazım” dedi ama meslektaşını karalamamak icin geçmiş zaman eki kullanmadı gibi hissettim, sesinden anladım. Riskli gebeliğe hemen diğer gün gittim büyük köklü ve araştırma hastanesi. Alttan muayene ettiler ve çıkan sonuçta yaşayan bebeğin 11 haftalık gözüktüğü, ölen bebeğin 7+3 de kalbinin durduğu yazıyor. Olacakla olecege çare yok bunlari düşünüp kafamı doldurmak da istemiyorum fakat kendimi alıkoyamiyorum. Çünkü riskli gebelikteki doktora kesedeki kanamadan bahsedince evet o kesedeki bebek negatif zaten dedi. Yani biz bunu 7. Haftada farkettik ve progestan yazıp eve gönderildim. Ortalama 3 gün içinde de bebeğim öldü. Ben o an “senin keselerinden biri hasarlı küçük de olsa riskli gebelikte detaylı kontrol edilmen gerekiyor” denilip yönlendirilmeli miydim yoksa bu öngörülemez birsey miydi? Her doktor onun gibi eve yollayıp “progestan kullan 3 hafta sonra gel” mi derdi. Sizin düşüncelerinizi merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻