Minikmom Son 3 günüm kızımda hala bi doğum belirtisi yok ama bugün karnımın baya altında bebeğimin başını hissettim doğum pozisyonundaydi zaten ama hareketleri o alanda çok fazla bu doğum belirsi mi ve hiç durmuyor içimde
ilhaninannesi Minikmom benim de 6 gün kaldı sadece vajinamda ağrı ve günde adet sancısı gibi olan ağrılar sıklaştı ama belimde bi ağrı falan yok. Artık merdiven falan çıkıcam yürüyüş yapıcam ama sol kasığımı 2 hafta önce incittim yürürken çok kötü oluyorum ağrısı geçmedi nasıl olacak bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun