Burada yorum yazan tüm arkadaşlarıma katılıyorum…bence her açıdan en doğru adres. Tek bir doktor bakıyor gibi düşünmeyin, profesör Semra Kahraman önderliğinde kurul var, her hastanın durumu inceleniyor, tartışılıyor. Asla para peşinde değiller. Hem saygılı, hem kurumsal lar…Keşke başka yerlerde oyalanmak doğrudan onlara gitseydim. 5. Denemem de ( orada ilk ) hamile kaldım….şuan son 9 dayım 😊