Geçen ayın başlarında detaylı ultrasona girdim normalde özel hastaneye gidiyorum fakat devlet hastanesinde aynı şeyi ücretsiz yaptıracağım için devlete gittim, doktor göbek kordonunda 3 damar olmalıyken iki damarın olduğunu söyledi ve bunun ilerde zihinsel yA da fiziksel sorun olabileceğini belirtti emin olmak istersem de 40 bin TL lik testlerden yapabileceğimi söyledi bu durumla karşılaşan annelerimiz var mı