Arkadaşlar 32.haftada çalışabilir raporu verdiğimiz zaman o rapor bir yere işleniyor mu? Mebbise falan? Bir de mesela 32de çalışabilir aldık 3 hafta çalıştık sonra doğum iznine ayrıldık o 3 haftayı doğum sonrasına ekleteceğiz 3 hafta çalıştığımızı doktora söyleyip ona mı doğum sonrası raporunu verirken ekletiyoruz nasıl oluyor?