Minigim38 Kızlar ya trendyoldan bakıyorum 20 30 tl olanların yorumu kötü iyisi 100 tl gibi bi fiyat sizce deger mi bu fiyata bi kac ay anca kullanabilecek sizler aldınız mı nerelerden aldınız
Deletedmom_110 Minigim38 ben sevibebenin Kuvet setini aldım 300 TL tuttu toplam fazla alışveriş yaptığım için filesini de hediye etmişlerdi 50 TL idi fiyatı
Burcu-2634 Minigim38 daha vaktin varsa bime falan geliyo arada onları takip et ben 18 20 tl ye almıştım bimden
KayaSaime Minigim38 ben BİM’den aldım 17₺ ydi sanırım cok da güzel , 100₺ vermek mantıklı değil inanın
Minigim38 KayaSaime evet ya erkenden gitmeme ragmen bizim bime gelmemis görevliler demisti. 100 tl vermeye icim el vermiyor😅
Minigim38 anne96 oda biraz pahalı ya alısana kadar en fazla 2 ay kadar kullanırım sonrasında kucağımda yıkarım diye düşünüyorum
Merve0092 Minigim38 ben dolaptan aldım canım 25 liraya köpüklü olandan normalde 100 ü bülüyordu kullanamamış kadın satıyordu güzel temiz aldım
1prensannesi__ Minigim38 Bime sürekli geliyor vaktin varsa eğer ordan bakmanı da öneririm kullananlar memnun bende ordan aldm 20 TL olması lazm😊
Minigim38 Burcu-2634 bende trendyolda bunu gördüm yorumu kötü yazmışlar tereddutde kaldim. Bime gelmisti ama bizim burdaki bime gelmemis😪
mommysbrids Minigim38 canim e bebekte falan tekli datiliyo sevibebininde uyguna var ama her modele her file uymuyor mesela Bende 3 file var mesela 3de elimde ki kuvete uymuyo E bebekten almistim oysaki