arirangg amin canım inşallah
Buarada bu benim 3 ü gebeliğim 2si İstanbul’da oldu orda da Protestan kullandım ikisinde şimdi almanyadayım dün doktor okadar net konuştu ki hiç ümidim yok ama okadar gelsin istiyorum ki hep dua ediyorum Allah’ıma sağlıklı hayırlı evlatlar versin İnşaAllah allahım hepimize ❤️